Disciplines per a JOVES i ADULTS al voltant del cos i el moviment

ENDANSA'T

Adreçat a persones que volen iniciar-se a la dansa de manera lúdica tot descobrint el llenguatge del cos.

ENTRENAMENTS DANSA CONTEMPORÀNIA

Entrenament de cos setmanal amb docents convidat/des. DEs de nivell bàsic /intermig/avançat i professional.

DANSA CLÀSSICA

Adreçada a persones adultes amants de la música i l'estètica clàssica. Es treballa aquesta disciplina, de manera suau i respectuosa, aprenent les línes estilitzades i la bona col·locació del cos.

DANSA IMPROVISACIÓ

La prediscposició per improvisarés una actitud que revela el procés creatiu sense mediació. Qui improvisa experimenta l'abisme del desconegut, l'emoció de la descoberta i el gust de tornar a aprendre els codis del llenguatge.

DANSES URBANES

Pràctica de diversos estils (funky, hip-hop, break...) a nivell lúdic i per adults.

DANSA AFRICANA

Dansa que a través del ritme i la percussióens dóna alegria i força per al dia a dia.

AFROYIN

Mètode d'autoconeixement basat en el moviment orgànic, la consciència corporal i les danses africanes.

VEU I MOVIMENT

L'origen de la veu i el moviment és el mateix; el gest. Aquest curs proposa experimentar i integrar la veu i el moviment, i trobar la seva rreciprocitat.

TELES AÈRIES

Preparació i coneixement dels materials i les tècniques per executar aquestes danses suspeses. Desafiar la gravetat, assaborir el buit i sentir-se alat.

TÈCNIQUES DE CIRC

Elements bàsics de l'acrobàcia, trapezi i teles, que serveixen com eines i recursos per la dansa.

CORDA/TRAPEZI

Entrenaments d'aquestes disciplines aèries. No cal tenir experiència previa, però si una bona forma física.

IOGA

Ioga significa unió en un doble sentit, amb un mateix i amb el món que ens envolta. Un camí d'experiència corporal i personal.

PILATES

Treballa des de la musculatura més profunda fins a la més perifèrica. Control, força i flexibilitat respectant les articulacions i la columna vertebral.

REEDUCACIÓ POSTURAL

Exercicis suaus de baix impacte per millorar l'alineació del cosi la mobilitat, a nivell articular i de les cadenes musculars. Adreçat a persones grans.

HIPOPRESSIUS

Treball conjunt del diafragma, l'abdominal transvers i la respiració per aconseguir tonificació de la musculatura abdominal i del sòl pelvià, a més d'estabilització de la columna i pelvis.

TAI-TXI

Disciplina que ajuda a millorar la salut física i emocional i a assolir l’equilibri entre cos i ment.

KATSUGEN

Es tarcta d'un moviment que sorgeix naturalment a l'estimular el bulb raquidi amb sencills i a la vegada profunds exercicis. Es tracta de moviments involuntaris propis de cada persona, que regulen el cansament parcial acumulat, senzibilitzant, regenerant i flexibilitzant cos i ment.


Noves propostes per el proper curs:

KUNG FU

Aquesta pràctica d'origen oriental proposa un treball personal orientat a la resolució del conflicte, la superació del dualisme, exercitant l'acceptació, l'autocontrol, la respiració, el centre, la miradai l'atenció.

MÈTODE FELDENKRAIS

Mètode somàtic que parteix del moviment conscient per millorar la postura i aconseguir nous patrons de moviment més eficients i saludables.


A més a més, l’EMDC ofereix cursos complementaris a estudiants o professionals que vulguin ampliar la seva formació (ballarins, amateurs, actors, docents, esportistes, professionals de la salut, etc.).

- Cursos intensius, tallers i monogràfics: Axis Syllabus, Kun dance, Meditative dance, Dansa-teatre,...
- Presentació de treballs en procés i suport a la creació.
- Activitats de dansa per escoles.
- Dansa a les Escoles bressol.
- Descomptes per espectacles.